2 лютого о 15.00 відбулася прес-конференція голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Войцеха Балчуна на тему: "Укрзалізниця без ярликів".
Балчун розповів, що його зарплата складається з базової суми, а також премій
Голова правління ПАТ "Укрзалізниця"
Войцех Балчун розповів, що його заробітна платня, яка прописана в
контракті, складається з базової суми, а також премій, які напряму
залежать від результатів роботи.
Про це на прес-конференції в Укрінформі
на тему: "Укрзалізниця без ярликів" сказав голова правління ПАТ
"Укрзалізниця" Войцех Балчун, повідомляє кореспондент агентства.
"Великі емоції викликає моя зарплата. Я
від самого початку говорив, що одна з мотивацій, крім тієї мотивації,
щоб випробувати себе в екстремально складних умовах, це була та
зарплата, яку оголосили. Звичайно, коли я виграв конкурс, розпочались
переговори по контракту. І з'ясувалось, що структура моєї зарплати не
така очевидно й проста. Ми багато часу присвятили переговорам по
контракту, бо зовсім інший план і документ, який мені представили на
початку", - сказав Балчун.
За його словами, по завершенню
переговорів щодо контракту у ньому була закріплена базова сума, а решта
суми - це надбавки, які залежать від результату.
"В рамках KPI (Key Performance
Indicators - ред.) ми говоримо про квартальні, річні премії і потенційні
фінансові нагороди. І тільки всі ці складові взяті разом дають певну
надію на зарплату, яка точно не буде рівна 1,5 млн доларів. Але ми важко
та інтенсивно працюємо, правління виконує свій KPI, і це видно з
об'єктивних результатів", - додав Балчун.
Балчун заявив, що у вільний від роботи час займається музикою, а також відвідує Польщу
Голова ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун запевняє, що займається музикою, а також відвідує Польщу у вільний від роботи час.
Про це він заявив на прес-конференції в Укрінформі, повідомляє кореспондент агентства.
"Аргумент, від якого опускаються руки,
це те, що я постійно літаю до Польщі. Якийсь чоловік з Мінтрансу
відслідковує прильоти та відльоти Балчуна. Але ж усім було відомо, що я
та деякі керівники Укрзалізниці живуть у Польщі, там наші родини", -
зазначив Балчун.
За його словами, він відлітає до Польщі у
п'ятницю ввечері, а прилітає у понеділок вранці - тобто, перебуває там у
неробочий час.
"Щодо музики. Чи я питаю в когось, чим
він займається у вільний від роботи час? Я граю на гітарі - і не
збираюся від цього відмовлятися. Це коштує терпіння моєї дружини, та
ніяк не Укрзалізниці", - наголосив Балчун.
За його словами, такі ж аргументи приводили раніше ЗМІ і в Польщі.
"Коли я в Польщі відповідав за
реструктуризацію найбільшої залізничної фірми, ніхто не знав про моє
захоплення. Коли це стало відомо, усі ЗМІ почали писати, що менеджер
захотів бути рокером. А коли я приїхав в Україну, я прочитав заголовки,
що рокер захотів стати бізнесменом", - розповів голова Укрзалізниці.
Балчун заявляє, що про різке зменшення рухомого складу у 2016 році було відомо ще до його приходу на посаду голови Укрзалізниці
Близько 80-95% рухомого складу ПАТ "Укрзалізниця" є зношеними, тож про різке зменшення вагонів у 2016 році через закінчення строку експлуатації було відомо завчасно. Однак це стало одним з аргументів спрямованої інформаційної акції проти керівництва УЗ.
Про це на прес-конференції в Укрінформі сказав голова ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун.
"2016 рік був найважчим за кількістю
рухомого складу в Україні. 80-95% (залежно від типу рухомого складу)
вагонів зношені. Щоб добре забезпечити потреби у перевезенні, треба
щорік ремонтувати не менше 30 тисяч вагонів. А на 2016 рік запланували
ремонт 19 тис. вагонів", - сказав Балчун.
Він підкреслив, що завчасно було відомо
про різке падіння кількості рухомого складу через списання вагонів по
причині їх зношення.
"Восени залізниця могла б просто зупинитися - і це був гарний аргумент, щоб сказати полякам їхати додому", - зазначив Балчун.
Голова "Укрзалізниці" заявляє, що він та його команда стали мішенями для спланованої акції з дискредитації.
"Я почав на початку червня, а перше повідомлення про мою відставку з'явилося вже у липні", - відзначив Балчун.
Як приклад він навів закупівлю вагонів та скарги на недостатню кількість рухомого складу.
"Ми придбали або виготовили 1200 нових
напіввагонів: 650 - в українських фірмах. Чому саме 650? Бо вони були не
в змозі виготовити більше. Якби могли більше, купили б більше", -
наголосив голова "Укрзалізниці".
Він також нагадав, що у 2016 році вдалося збільшити кількість рухомого складу на 2,5 тис. штук.
Балчун заявляє, що підтримуватиме діалог з урядом у питаннях роботи Укрзалізниці
Менеджмент Укрзалізниці не бачить причин переривати діалог з Міністерством інфраструктури чи будь-ким з уряду.
Про це на прес-конференції в Укрінформі сказав голова ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун, повідомляє кореспондент агентства.
"Я не бачу жодних причин не зустрічатися
з міністром інфраструктури, головою транспортного департаменту.
Оскільки Укрзалізниця є стратегічним об'єктом, тож я відчуваю свій
обов'язок з цього питання консультуватися з людьми, які відповідають за
безпеку. Для мене честь, що зі мною ведуть перемови Гройсман та
Кістіон", - сказав Балчун.
Він впевнений, що менеджмент УЗ зумів продемонструвати перші результати.
"Ми зробили багато у міжнародних
відносинах. Ми відновили нашу позицію в Асоціації ширококолійних
залізниць, працюємо над Шовковим шляхом, домовилися з виробниками
рухомого складу. Ми уже маємо діалог із потенційними постачальниками.
Але я остання людина, яка закуповуватиме щось десь, не думаючи, чи це
потрібно", - наголосив Балчун.
Він підкреслив, що надалі не коментуватиме заяви, які відрізняються від реального стану справ.
"Ми просто робимо свою роботу", - наголосив Балчун.
Укрзалізниця через ProZorro планує закупити 125 тисяч тонн дизпалива на аукціоні 6 лютого - Балчун
Через систему публічних електронних закупівель ProZorro 6 лютого відбудеться аукціон щодо закупівлі 125 тисяч тонн дизельного палива.
Про це на прес-конференції в Укрінформі
на тему: "Укрзалізниця без ярликів" сказав голова правління ПАТ
"Укрзалізниця" Войцех Балчун, повідомляє кореспондент агентства.
"6 лютого через ProZorro відбудеться
новий аукціон на закупівлю 125 тисяч тонн дизельного палива. А 125 тисяч
тонн - це приблизно 125 днів", - сказав Балчун.
Він нагадав, що раніше проблеми з
паливом в Укрзалізниці були пов'язані з двома причинами - це саботаж та
пересічні масові крадіжки палива.
"Але Укрзалізниця стабільно працювала і
зупинок ніколи не було. Зараз у нас запас на кільканадцять днів. Ми
уклали чотири договори на стабільну роботу протягом двох місяців", -
наголосив Балчун.
Балчун очікує, що йому й надалі чинитимуть опір в реформуванні Укрзалізниці
Голова правління ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун передбачає, що його роботі стосовно реформування Укрзалізниці буде чинитись опір. Проте заявляє, що це не примусить його відійти від своєї мети.
Про це він сказав на прес-конференції в Укрінформі на тему: "Укрзалізниця без ярликів", повідомляє кореспондент агентства.
"Чим далі ми будемо йти, тим буде важче.
Ми очікуємо різних акцій, очікуємо на провокації, саботаж та
маніпуляції", - сказав Балчун.
Він зазначив, що не відступить від своєї мети, адже приїхав сюди, щоб навести лад в Укрзалізниці.
Події на Сході України призводять до постійних збитків Укрзалізниці - Балчун
Проблеми Укрзалізниці, що виникають на Сході України, призводять до постійних збитків підприємства, однак керівництво постійно намагається їх вирішувати.
Про це на прес-конференції в Укрінформі сказав голова ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун, повідомляє кореспондент агентства.
"У нас досить складна ситуація на Сході,
ми боремося з цими проблемами щодня. Відбуваються військові дії, які
знищують інфраструктуру, або, як зараз, заблокували локомотив із
порожніми вагонами. Кожна така ситуація призводить до збитків", -
наголосив Балчун.
Він зазначив, що управління Донецькою залізницею було відкрите у Красному Лимані.
"Звідти ми намагаємося вирішувати
проблеми, що виникають між контрольованою та неконтрольованою
територією. Це, зокрема, і проблема донецьких кредитів та їх
обслуговування, за які було придбано майно, яке ми зараз не
контролюємо", - розповів голова Укрзалізниці.
Балчун планує використати відремонтований залізничний паром як елемент нового Шовкового шляху
Паром ПАТ "Укрзалізниця" уже майже відремонтований та у майбутньому може стати елементом нового Шовкового шляху.
Про це на прес-конференції в Укрінформі сказав голова ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун, повідомляє кореспондент агентства.
"Ми майже завершили ремонтувати паром
Укрзалізниці. Ми звертаємося до Кабміну та хочемо його використати як
елемент нового Шовкового шляху", - сказав Балчун.
Як повідомлялося, у планах менеджменту Укрзалізниці відремонтувати також другий залічничний паром.
Один із двох залізничних паромів, які
перебувають на балансі ПАТ "Укрзалізниця", може почати свою роботу вже
на початку 2017 року.
"Укрзалізниця" одержала на баланс пароми
"Герої Шипки" і "Герої Плевни", які були в оренді судноплавної компанії
"Укрферрі" (Одеса), наприкінці 2015 року.
Балчун вважає, що Укрзалізниця має повне право стати міжнародним залізничним оператором
Голова правління ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун вважає, що Укрзалізниця має повне право стати міжнародним залізничним оператором.
Про це він сказав на прес-конференції в Укрінформі на тему: "Укрзалізниця без ярликів", повідомляє кореспондент агентства.
"Ми маємо амбіції, щоб розвивати нашу
діяльність за кордоном. Ми вже прийняли рішення з цього питання щодо
конкретних країн, і ми хочемо показати, що Укрзалізниця має повне право
стати міжнародним залізничним оператором, це наша амбіція", - сказав
Балчун.
Як повідомлялося, голова правління ПАТ
"Укрзалізниця" Войцех Балчун передбачає, що його роботі стосовно
реформування Укрзалізниці буде чинитись опір, однак це не примусить його
відійти від своєї мети.
На Заході реформа залізниці завжди починалася з пасажирських перевезень - Балчун
У Європі реформи залізниці завжди починалися з перетворення сектору пасажирських перевезень, а не вантажних.
Про це на прес-конференції в Укрінформі сказав голова ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун, повідомляє кореспондент агентства.
"Укрзалізниця практично не отримує
державної допомоги. І я вам гарантую, що на Заході не було жодної
залізниці, реформа якої б починалася з вантажних перевезень. Усі вони
починалися з реформ пасажирських перевезень", - сказав Балчун.
За його словами, першим чином на Заході
ставлять завдання знайти оптимальну систему фінансування збиткових
пасажирських перевезень.
"Якщо ми цього не зробимо, а приділимо
першочергову увагу вантажоперевезенням, то отримаємо проблему.
Наприкінці ми матимемо збитки", - наголосив Балчун.
Укрзалізниця сьогодні запускає мобільний додаток для купівлі квитків на систему Android - Балчун
ПАТ "Укрзалізниця" відсьогодні запускає у роботу мобільний додаток для придбання квитків через смартфони, що працюють на системі Android.
Про це на прес-конференції в Укрінформі сказав голова ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун, повідомляє кореспондент агентства.
"Десь два місяці тому ми запустили
можливість купувати квитки через інтернет, на сайті, а сьогодні ми
запускаємо мобільний додаток на Андроїд", - сказав Балчун.
За його словами, менеджмент також працює над можливістю закупівлі електронних квитків до Польщі.
"Після запуску потяга Київ-Перемишль,
який був великим успіхом, у нас були проблеми з польською стороною щодо
узгодження можливості придбання квитків на потяг через інтернет. Треба
було попрацювати над елементом різниці у часі", - додав Балчун.