18.09.17

ГПУ: топи Мінінфраструктури й “Укрзалізниці” ведуть держкомпанії до банкрутства


Відповідно до ухвали Печерського райсуду м. Києва від 28 серпня, Генпрокуратура здійснює досудове розслідування в кримінальному провадженні №42017000000002034 (від 24.06.2017) за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 219 Кримінального кодекс, («Доведення до банкрутства»), ст. 28 («Вчинення злочину групою осіб, групою осіб за попередньою змовою, організованою групою або злочинною організацією»), повідомляє Поштівка.

Згідно з судовими матеріалами, «в ході досудового розслідування встановлюються обставини вчинення організованою групою за участі керівників Міністерства інфраструктури України і службових осіб ПАТ «Українська залізниця» дій, які призвели до стійкої фінансової неспроможності суб`єктів господарської діяльності, що завдало великої матеріальної шкоди державі та кредитору, а також зловживання службовим становищем службовими особами Мінінфраструктури і ПАТ «Українська залізниця» при призначенні на керівні посади у зазначених підприємствах, осіб з числа членів організованої групи, чим заподіяно тяжкі наслідки у вигляді зниження ринкової вартості активів та корпоративних прав».

Нижче – цитата з ухвали суду:
«Досудовим розслідуванням встановлено, що до вчинення вказаних злочинів можуть бути причетні службові особи Міністерства інфраструктури України.
Встановлено, що службові особи Міністерства інфраструктури України використовуючи службове становище та пов`язані з ним можливості, вступивши у злочинну змову зі службовими особами Департаменту державної політики в галузі залізничного транспорту та іншими особами вчиняють дії, спрямовані на привласнення майна державного підприємства ПАТ “Укрзалізниця” (код ЄДРПОУ 40075815).
Так, відповідні службові особи Міністерства інфраструктури України входячи до наглядової ради ПАТ “Укрзалізниця”, та будучи обізнаними з планом реформування Товариства та переліком підприємств, що підлягають приватизації, за сприяння службових осіб ПАТ “Укрзалізниця” вживають заходів, спрямованих на доведення до банкрутства державних підприємств, з метою зниження ринкової вартості активів та їх подальшого викупу за заниженою ціною.
Механізм привласнення майна ПАТ “Укрзалізниця” полягає у тому, що службові особи Міністерства інфраструктури України та інші співучасники злочину, використовуючи службове становище лобіюють призначення на керівні посади підприємств, що підлягають приватизації, своїх довірених осіб. В подальшому, зазначені особи за вказівкою службових осіб Міністерства інфраструктури України вчиняють дії спрямовані на штучне нарощування боргових зобов`язань державних підприємств.
Крім цього, службові особи Міністерства інфраструктури України з метою привласнення майна ПАТ “Укрзалізниця” пропонують керівникам державних підприємств послуги з надання “експрес-кредитування” нібито на пільгових умовах, для погашення кредиторської заборгованості перед підприємствами що надають послуги або постачальниками обладнання та комплектуючих. Зазначені кредити будуть надаватись комерційними структурами, підконтрольним деяким службовим особам Міністерства інфраструктури України, що в подальшому дасть можливість призначати власних арбітражних керуючих та керувати процедурою ліквідації підприємства».